i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Tuesday, February 3, 2009

flexible...=D

diposkan oleh mya fathira tyrex at 2/03/2009 11:43:00 PM
***evening***
phone: hello? ayang??
me:hello??
phone: hello? ni sape?
me: ni ayang u la..~ hihikhik..
phone: owh.. fatin!! pandai ek..pnggil mama..
me: hahax..hehe~ kk..

**night**
phone: hello..??
me: hello..
phone: ni spe?
me: ni ayang u laa...

phone:hee~ bleh i cakap ngan ayang abah u..??
me: abah i x blik lagi la~~
phone:hahax.. atin.. wat per cuti nieh?
me: wat lemak la..
phone:atin wat la cake..
me: x ni ha ingt nk wat tart..
phone: hah? tart tart aper?
me: tart chheeeeezz.. cheez tart..
phone:wuuu seddap tuh
me: itu la aunty niza.. sume bhan da der tp tempat acuan jer x de..
phone: ni ha cube pakai cup tuh aunty Niza rase itu okey
me: tapi tuh la aunty Niza ader tempat dia yg ader bunga2 x..?
phone: x.. tp... dia bukan bulat dia cam petak sket..
me: hmm.. x tau la sume nyer.. nati lah tanye mama..
phone: owh.. nk ckp ngan mama jap..
me: ma~

pas perbualan tuh aku trus dpt idea..
aku g bukak oven..
OWH YES!
aku da nmpk ape yg aku perlukan..

just waiting 4 tomorrow... he=D

SEmlm.. swimming class tade..
lg pun pool nmpk cm x berseh..
boringnnyer.. g kelinik g chek mama.. coz demam..
dr 2 still bleh tanyer psl belkang aku .. dia ingt aku lg he..
dia kate my b u ader jatuh kot..
huh? jatuh per?
setau aku aku x jatuh pn..
jatuh hati ... lain cite r.. he~

sebenarnyer.. perang dunia kedua da berlangsung tunggu penamat jer hmm
nad g jakarta.. bestnyer!
aku?
aku g malaysia huhu.. hehe..
x pe la ader rezeki blaja oversea ker best gk..
hehe..
adeyh.. takut lak fikir fasal result nieh...

kebelakangan nieh.. aku sering mimpi..
bace doa..
tp mimpi tuh kn mainan tidur.. hmm.. relex..

hari nieh aku dpt key word yg
special dari DR. Fadzilah Kamsah

"tuhan ble nk beri kita kebaikan, dia akan berikan kita musibah dahulu.. kemudian nyer dari situ timbul kekuatan n itu adalah nikmat.. nikmat bahawa anda lebih tabah dan kuat dri org lain. bile dah tabah kebaikan dakan datng melaluinya"

actually.. aku x ingt sgt pe yg dia ckp.. cume aku just tambah2 n susun sepertimana yg aku faham.. kirenyer.. x lari la mksdnyer...

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review