i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Saturday, June 13, 2009

kesunyian..

diposkan oleh mya fathira tyrex at 6/13/2009 10:26:00 PM
hari nih hari sabtu
genab lagi 2 minggu aku akan msk U..

n ari ni gak sedara aku balik ke kedah~

sunyi jer umah hari ni..
klw x riuh dgn bekelai sspu aku ngan atuk
hahax mcm.. bese la bdk2..

pakngah betolah dri melaka kul 8 pagi pastu smpai sni kt umh aku dlm kul 11 lbh..
kami minum air zamzam yg pakngah bwk..
pastu kuar la buah tgn yg di beli di sne..
de la jubah2.. tp itu tuk "GOLONGAN IBU2"
tp spe dpt air zamzam pn da cukup bg aku..

pak ngah minx maaf coz x bli pape tuk aku...
xpe pak ngah... aku slalu di pinggirkn T.T....cewah merajuk r tuh...
xpe2.. coz shawl mak aku dpt bknnyer mak aku pakai aku yg dpt..hahahahah!
(wah gah nyer mak cik nih! sedar2 la sket )

td anta sume g hetian jln duta.. WAAAHH~
rupenye tiket yg sedara aku dpt nih bas 2 tingkat!
exited lak aku..hahaha..
tp cian nenek aku dia ne leh nek tangga sgt.. xlarat..
yg exited lg of coz la cousin aku.. best r dia dpt nek bas 2 tingkat .. aku pun x nh rase lgi..

hurm.. brg2 keperluan g u??

da bape pratus da siap.. byk gak lah..
cume yg bede yg aku pilih slah tuh..
nk kene tukar.. mama gelak jer!
mane aku tau saiz ape..
haih.. benci!
memalukan jer...

xpe2 nanti g cari lg yeh..

2 gosip:

SSA.K | miyu said...

Kecik sgt?
Klik la kat gmbar tu utk gmbar yg lebih besar. Takkan tak nmpak gak kot? o3o

Anonymous said...

x nmpak gak huhu~

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review