i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, November 22, 2009

bored ..rase nk wat keje...

diposkan oleh mya fathira tyrex at 11/22/2009 10:03:00 PM
nk wat keje ape?
boring nyer..
tgh tgu twilight tuk dityngkn je kul 10 ni..
n aku akan setia menunggu di hdpn tv.. menanti kehadirannya..
hah hah ha...?

boring3.....

mata skit hr ni.. cian ainun aku ni...
tp dh x rase skit sgt mngkn hri ni bnyk bukk mata kot...

td g mjlis wlmatulurus abg nad..
ngan huda n myhalf..

balik..

pastu nk g abh nk g isi minyk n angin..
aku nk bwk kete..

dgr je aku bwk kete..
mama trus nk ikut aku bwk kete....
hahaha
kirenye
ade ujian dr parents aku lg la nieh
hahax
mcm kalaka jer..

dh agak dh ade je komn smpai kt stesyen mnyk...
dh bwk elok dah.. pastuh ma surh aku isi mnyk kete sndiri..
hah???
aku x reti n wat kali pertama kut aku pgng pstol minyak yg msk kt tmpt isi mnyk tuh...
hahahaha
agak bergetar la pistol tuh...
pstuh....tutup sndiri tmpt tnki mnyk tuh
hoh hohhohohhh.....
bngga la tu? hurmm.....enth lah....

buhsan buhsan...

nk men chessss..
tp aku x tau cmne leh pdam chess tuh dlm kom dkt 2 kli aku install... penat lah cmni nk main je wat hal.. xde mood..
novel n abh baca..
bru bpe mukasurat...
agak tebal..
permulaan dia agak pnjng dan wlwpun bnyk kelakar

so kurng tertarik..
time nieh la rase nk g kedai buku... haih...

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review