i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Tuesday, November 2, 2010

aku ignkn dirimu..

diposkan oleh mya fathira tyrex at 11/02/2010 11:01:00 PM
_Permulaan_


Yg gbr kt atas ni aku x nk komen ape2.
sorry aku xlh nk komen.

: awk betul ke kita akan bahagia ble org yg kita syg tu bhgia dgn psgnnye?

: knpe.. terpulnglh.. klw kita redha degn khlngnnya, mesti Allah dtgkn org yg lbh bek utk kita..
tp semuanya terpulng pd dr sndri..

aku tersntp dgn soalan itu..

lps3 tu..

: awk sy suka lagu ni awk, pnh dgr x? "saat aku mencintaimu"

: x, xpela nanti sy cr la sy pg2 slalu dgr lg "yg terindah" haa (sje bosan2 nk sbok gk bg tau pdhl aku dgr lg tu yg part dpn je hehe)

last aku suruh fyrus carikn..

dicarik smpai ke video klip kau!

haih lmbt lak tu loading pas2 aku cri lgu tuh..

rupe rupenya...

aku pernah dgr lagu tu sblm ni..
mlhn, slalu gk ble aku bkk blok sm1 ni..

ni rupenye tajuk dia..

first time aku dgr rngkp yg pertma.....

aku seakan tersntap dr bacaan CTU aku.. hmm...

"awk tau lg dlm tu seolah2 mengenai sy.."

haih lg la wat aty aku semcm je..
sbnrnye.. aku pun trase gak dgn lgu tu..
mula2 blh la pastuh aku rase cm sket liver lak ble dgr lgu itu..

hmm..

alhamdullah.. CTU dah abih.. soalan yg kitorg men2 soal kuar lak kt exam betul. nah AMIK KAU!..

hmm.. tp x dpt d pstikn pe jwpnnyer sama ada betul ato in-betul

owh ya smpt gk td aku usha smtng.. kt blog aku n aku nmpk ade view via**** tekejut u!
xkn la dia da actv ngan blog balik?

owh rupenyer.. silap fhm.

nsb bek.wlwpn.kcwa haha..xP

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review