i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, April 10, 2011

perasaan

diposkan oleh mya fathira tyrex at 4/10/2011 09:43:00 PM





yahoo.. seronok gk dpt blik kg wlwpn skejap n yg best dpt blik rumah..

tp ble smpai je area kl aku jd ssh aty mcm sedih sume.. sbb kl penang aku blh lupe kn sume yg ade dlm kpla otak nieh.. en enjoy mane aku nk pg without knowing or notice anybody..

so aku x heran la ape yg blaku kt penang yg aku tau jmpe bnde bru... n best ting jumpe kwn2 baru hot stuff, bf baru eceh n pemandanagn baru..
cume kemudahan mcm kedai je agak kurg.
blh dikatekn utiliti utk org OKU..sgt memberangsangkan la...hmpir setiap bas yg aku naik ade kemudahan utk wheelchair (w/c).. n tmpt oku...

tmpt parking pun sesuai.. yelah kebiasaannye parking utk oku mcm parking bese tp actly they need space 4 w/c.. yelah nk bkk pintu 1 hal nk bkk w/c lg 1 hal utk space dorg so??
xkn tuh pun x lh pkir?

hmm..
..

smpai p.a aku jd mcm culture shock..
speachless.. haha blur jup x tau nk ckp ape dgn dorg..

bkn perubhn diorg ke ape cume.. enth aku just pikir pasal result pract aku assmnt lg.. ish.... mcm horror gle next day nieh .. rase mcm x tenang lah...

hmm... enth...

tp yg best mlm smlm dpt la spend time with love one wlwpn rase mcm penat ket.
aku smpai kl dlm kul 3++ dia kul 7.30 br smpai ..

mlm kuar.. penat kot.. tgk dia asyik mnguap je bwk kete..
yela tme ni je blh jmpe

masuk butik aiscream pergh mcm msk dlm igloo.. sojuk bebenor...
lagi la tmbah dose dia tuk mnguap n akhirnye berjngkit kt aku... haha

becerita.. cerita smapai kedai nk ttp... haha akhirnye smbung borak kt
dlm kete... (agak mlmpau)

dia bg tau aku tentng pershbatan..
dia sedarkn aku mngenai ttg pershbtan yg ade kt dunia ni..
dia mngajar erti sopan...
dia bg tau aku siapa aku sbnrnye dr mta dia..
hmm....
yg aku blh buat aku suke mndengar..
dgr je ape yg dia nk ckp...

lst2 x tahan dia ngantuk dh.. jom balik.. :)

bg aku rasenye love x perlu d hebohkn rite?
bkn kite sorg je yg in love kt dunia ni..
in love dgn tuhan n nabi kita heboh ke?
in love dgn parents n family x heboh pun kn?
so in love with outsider pn cmntu jgk..

last but not least,




from us: Yanda & Yanpung



y yanda n yanpung?
haha secret name ;)



3 gosip:

bella said...

oit2...
dah pandai dah die.....
tak nak kenalkan ke??
wink wink

bella said...

ooooo dah pandai ek skang ni...
hakhak
tak nak kenal kn ke?
wink wink

bella said...

oooooo
pandai ek skang ni...
tak nak kenla kan ke?

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review