i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Monday, May 23, 2011

wedding hzfh..

diposkan oleh mya fathira tyrex at 5/23/2011 04:53:00 PM
selamat penangntin bru wlwpn da sebulan da..haha baru nk upload gbr yer...
ni perkahwinan sepupu aku
selaku dh mcm abg aku dh.. dulu main konda kondi sesame... eceehh sejak ble lak eh drama je lbh... k la ni antara gbr sket yg bjya di upload..


abg rela...oowh rela sungguh..



teeeeeeet
anak kak bakyah n ank mak teh aku yg aku de mention bwh ni..


mak long and mak lang

door give girl haha

selaku bf door give ari tuh haha thanx man ;)

mama and mak teh

2 ari sblm hari persandingn.. sibuk ket aku tade dlm xkn aku nk tnjuk aurat koowt..

ni sedara yg aku x p igt dia anak makteh nazura ke ank sepupu abah yg laen..
seyesly mmg belah abah aku x bp nk igt sbb kuarga sgt besar..

antara rombongan dr pihak kami

makanaaaaann... i loiikes..

mlm hari akad nikah.. x smpt nk ikot coz otw jem beb
me, mama n syafika behind me
keluarga paklong nasir (sepupu abah)
keluarga pak teh nawer [spp abah(actly aku x pasti sbb takut tertuka name dgn adek dia yg rupe pun lbh kurg je) haha ank sedara yg truk :P

ni ari belah kuarga laki (kami) lepas je melintas jln smbil bekompang kamping ahhakk

antara pemuda2 kampung yg berkompang menyambut pengantin..
tp aku plak malu2 over betul haha


okey ni aku nk perkenalkan
sape sblh aku nieh??
ni la mak teh aku.. ulang suara ni makteh saya!
unavailable sbb tuh laki dia kt blkng tuh.. haha nk kene cekup korg klw nk ngorat..


ni nenek i selaku kuasa VETO dlm kg aku ni HAHA...
pandai x nenek i bg posing?? ahakhak..
tgk...bakat turun menurun niehh ekau tau ko'

ni antara family belah pak lang and maklang aku
di rumah pengantin perempuan

caakk best pose from us!!
ni lah kg ku yg tersegam indah dek penchayaan matahari yg menyinari pagi itu...


abg huzaifah..
dia dh mcm abg aku dh sbnrnyer.. hahha br nk upload gbr hehe

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review