i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Thursday, August 18, 2011

hari presentation

diposkan oleh mya fathira tyrex at 8/18/2011 08:17:00 PM
salam. masih x terlmbt lg utk AKU UPDATE... utk edisi ramadhan punya belog...
bkn pe... mse 1st rmdh tuh dh wt da cte yg best2 tup.. ade bende yg x kena trus x jd nk post...

huhu so hehe selamat berpuasa dan bertarawih....

baca doa bebuka nie jgn trus belahap je tau le lapo



haaa... ni haaa pak cik ni x laen x bukan time pose / raye je mesti dia fames kalah fames ames ngan cip achoy hha...
ayat dia" ..dari duli yg maha mulia... telah perutus kn bla2.. esok puasa...! haha itu
itu jekot yg aku rase hah da x igt la almaklumlah
puasa petama ari tuh TV bru je smpai umah..hehe

ok. saje nk cite n kongsi2 cte aku pd ari ini.
arini aku kene wat case presentation..
aku wat fracture teeeettt..
ade la..

aku punya slide mmg xde bgus mane... mmg byk la kurangnye...
ade yg tulis ROM nk tulis flex. kene tulis flex through elevation bagai...
pergh.. mane la aku tau kne tulis cmtu...
mcm2 lg la kene kondem...
kau bygkn ko sorg2 duk depan fisio2 senior pastu dorg tgu nk attack ko dgn pelbagai soalan
klw soalan mcm artis xpe gak blh lg no komen. no komen tp ni
fakta n realiti.. kau nk tipu ape?
pergh bak kate fisio aku dlu..
"nk goreng biar masak jgn seoaruh masak.."

perh aku msih lg igt ayat tu
aku rase wafi msih lg igt ayat tuh..termasuk rakan seperjuagan yg laen..
tp utnk presentation kali ini aku x kesorgn tp kwn aku pun kne wat jgk pd hri yg lain cume present lain2 case.
ok stop.
nk tnye sket blh?
anyone yg tau nk mesure swelling around the elbow please bg tau sy caranye..
sbb da cari mcm s jmpe je.. klw tau ke bg tau eh.. kita share2 ilmu..
ok full stop


next story.
skrg kisah bazar.
yaAllah sabar jelah dgn org kt sni...
bazar kt sni xde la seindah bazar yg ade kt area rumh aku tuh.
sni bazar dia umpama pasar mlm yg wujud setiap petang.
tp...
yaAllah nk cari parkingnye kemain ssusah.. ok jup
actly xde la ssh mane pun cume..
bkn nk ckp pe la tp ade jgn perangai org yg "aty KERENG"
aku punya la setia menunggu nk masuk prking belakang kereta hamba Allah sorg ni tetibe dtg la..
"manusia ati kereng" ni celah dpn aku.." namenye si kancil.
aku rase naik panas kot lampu signal aku duk bg dr td nk msk kiri..
kau pun agak2 la.. tetibe je cross dpn aku, pastuh siap blh siap buat reverse lg dpn aku nyot nyet2.. reverse lps je kete yg aku nk msuk parking tuh kuar terrrruuusss je dia pusing masuk tmpt parking yg aku nk msk tuh..
mmg aku HOOOONNNNN R...
agak2 r brader..
haih dah de nak bini pun nk wta cmni..
kau x perasan ke aku kt blkng ni tercenguk tguu mcm nk tgu durian runtuh...

mmg aku jeling habissan r.. nsb bek kete tepi dia tuh tetibe nk kuar parking so aku pun amik la
parking seblh kete "aty kereng" tuh...
aku rase nk je amik kunci kete tuh goressss aje kete dia..
tp sabar je igt HOD aku kate klw kita blas same ngan ape yg dia penh wta kt kita,
same jela prngai kita dgn.. so...
xpela.. redha je.. blh pose tuh kn..

balik pulak.. aih same time pulak dgn "aty kereng" tuh
aku rase mcm nk slow talk je dgn abg/ isteri dia kate tgk la org sekeliling dlu sblm msk parking
manela tau dia dh tgu parking tuh dri tadi....
tp.. x aku mls nk layan. cukup la sekadar aku hon dia td. tah dia prasan ato idok...
tatau le kome.....
dh la
salam selamat berpuasa...


0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review