i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Monday, September 19, 2011

lepas raya ..

diposkan oleh mya fathira tyrex at 9/19/2011 11:21:00 PM
salam.
agak lame aku x update blog ni hahah bzy yg amat..
aku bkn nk kate ape dr TI ke KL, KL ke PA... perghhmm

mcm2 pengalaman aku dpt dr HTI. tp yg best tu kitorg mmg agak rapat la dgn physio sume tuh.. x sngka smpai rapat cm2... trutama rapat dgn yg 'sang bujang' la... yg kawen laen ket.. kene treat mcm lain pangkat la..

kitorg byk berbuka kt luar same2 mmg byk actly... mbgr pun byk gler gak.. shoping bAGAI.. haha

n mcm jadi..
nk jadi cerita mase last day kitorg kt sni, kete buat hal.. tengah2 bwk kete, tetiba aircond panas n bunyi semcm ble tekan minyak.
so chek. ok tayr belakng pancit. g pam pas isi kt petronas dorg sume tgk la kate aku pun mcm pelik .
ouh rupenye kete aku bau HANGIT. sampai umah.. msuk kete. stop sume kwn aku nmpk asap kt bonet dpn. tp x bp jelas sgt la sbnrnye.. tp aku biar.. biar sejuk br aku brani bkk bonet depan yela panas kot..

agak tension la.. dh la esok tuh AKU EXAM KAT HOSPITAL. lect visit. aku agak gelabah r kwn2 aku yg lain dh kene exam da. aku dgn kwn aku yg sorg ni blum lg. so agak risau ye disini..

esok pas exam, abg epid ngan fisio aku ni, en syuk bwk g bengkel..
so dia la siasat. actly mse jadi hangit tuh tempt x naik.(pe igt aku x tau sgt ke pasal kete smpai x tau temperature naik)
sbb tuh aku pelik. tempt x naik2 duk kt bwh titik dua je tp bau hangit x ke kau risau.

hari sabtu.. kete ok dh repair.. en syuk drive kete aku ke rumah kitorg.. (oowh thanks en. syuk!)
pastu aku kne anta dia balik g bengkel sbb kete dia de kt sne.

so dh dpt kete.. ape aku wat? aku pecut g menara condong sbb td en.syuk bwk pelahan so x dpt tgk la ksluruhan..

ble dh pecut, aircond pun bru nk pasang.. msuk kt simpang giant, dn naik sket..da tengah2 temp aku ni. sblm ni aku bwk x nh la temp. naik. so call pomen tuh bincang jup..haha dgnn x bwk ear phonnyer, aku dh la pakai bese2 je... 
pastu nk msk simpng ke menra condong naik tinggi temp. agak panic la gak tetibe naik x trun2.. so benti dpn kedai2 yg ade kt c2... stop kete, bkk bonet, chek air...agak gelegak di situ. tp aku x la bkk air kt tmpt radiator mau nahas aku... kene gaisier buatan kete lak jup g.. 

segan kot aku.. aku dh la dgn baju mcm budak kecik. p'puan lak tuh, ppastu chek enjin kete sorg2... haha x ke pelik org tgk aku.. smpai ade pakcik tuh tego.. tempt naik ke dik? aa'h ye... erk..=.='
pastuh de apek cina ni duk tgk je aku haih risau lak aku. so agak2 dh sejuk revers n g balik bengkel tuh... jarak umah ke menara condong tuh dlm umah aku ke  taman metropolitan cm2 la.. tp byk trafic light..huh..

dh patah balik nkl kt smapi umah aku tempt dh naik separuh. so aku bwk pelan2..
lg 2 kn nk smpai bengkel kene naik flyover so agak risau di situ. aku bwk la pelan punya pelan ish2...
leps je fly over tuh nah kau lg separuh jari kelinking kau nk ke merah.. pergh cuak gler2 aku time tuh trus tkn emergency light... aku x tau la pe org blkng kate.. lantak la..
mkn lame x trun2.. mkn naik der r.. so trus aku duk tepi jalan raya tuh.. stop bkk bonet blik.. pergh..
 org naik kreta tgk aku tepi jalan... haha aku lak rase segan...
blkng aku lori besar punya.. benti jgk haha.. last2 lps 5 ++ min pastuh on blik bwk slow2 kne bwk gak g jmpe pomen tuh..

(mls nk cte lebih lnjut de jmpe fisio blik pe sume tah bla2...bla..)
last2.. parents dtg tnye pomen, then bwk la kete ke KL dgn sgt3 tersngt perlahan smpai pttnye 2 jam setengah, jd 5 jam.. dh blih smpai kedah dh pttnye..  huh penat alhamdulillah skrg sume dh ok..

ni dh mcm anak mak sy no dua..
officially adik sy
name dia muhd. adif
location: umah mak lang


mlm mse nk main mercun KLCC tuh 
adif: kita nk tembak aeroplane ker??
nape kita nk tmbak aeroplane?
atin: x la kita nk tembak bulan.. cube cari bulan kat mane.. :P

punya la penakut main bunga api sbb bunga api besi tuh tekene jari dia pastu melecur ket...
bg bunga api yg kale2 tuh lak semput2 tebako.. aduih..

best kan bdk2 zamann sekarang
siap ade iphone lg sbg ganti game boy dorg tuh..
pergh..
p/s: abg ewan pinjam adif kejap.

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review