i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Wednesday, March 7, 2012

debaran dan pemikiran

diposkan oleh mya fathira tyrex at 3/07/2012 01:27:00 AM
oleh kerana  esk je aku nk exam.. so..
mesti la perkara wajibulghunnah yg ade pada seseorg tu adalah emosinya...
emosinya mesti terbhgi kepada 3 jenis iaitu : takut, berdebar yg mana hormon adrenalin dia akan keluar melompat2 (hyperbola ye knk2) dan perasaan teruja.
so demikianlah yg berlaku pada aku hri ni..

berdebar siot... ade yg kate kuar pas exam mcm kuar lps dr temuduga malaysian idol sbb smpai nges2 bagai.. huh aku risau lak sbb aku ni bknnye kuat sgt, cpt je terasa n cpt je kuar airmta ni..haih.. risau aku sendri x dpt than perasaan aku... YAALLAH PERMUDAHKAN DAN LANCARKANLAH HARI EXAM FATIN ATHIRAH INI DGN BAIK DAN BIARLAH PESAKIT YG DIA DPT TIDAK BYK MASALAHNYA DAN RAGAMNYA.... AMIN...~~~ :)

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review