i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Monday, May 13, 2013

trauma

diposkan oleh mya fathira tyrex at 5/13/2013 04:08:00 AM
trauma
mungkin pd sesorg trauma mereka lain berbanding aku.

bgku. trauma yg aku hadapi ni seakan x pernah serik datang
kdg2 aku nekad taknak semua ni berlaku. tak snggup hati ni nak di lukai.
sakitnya... yaAllah je yang tahu

kadang2 aku selalu terpikir. kerana mengharap cinta seorang manusia aku jadi lalai padaNYA...

bila dah jatuh baru mengharap padanya, baru meminta pertolongan drnya..
..............

yaAllah. hnya kau shja yg tahu bagaimana perasaan aku ini.
hnya kau shja yg tau trauma yg aku hadapi,
hnya kau shja yg lihat bgaiman aku harungi waktu2 itu...

perubahan semua ni membuatkan terdetik dihati.
mampukah aku hadapi kisah ini lagi.
mampukah aku hadapi perit di hati lagi.
mampukah aku hadapi perpisahan lagi
mampukah tangisan airmata ku di sapu..


aku tak mampu jawab semua ni

aku cuba.
tapi stiap kali berlakunya sesuatu. seolah2 buat aku terdiam
segalanya trus membawaku ke episod yg lama. episod yg membuatkn aku trauma.
takut. when i said 'takut' i really mean it.

kepercayaan bukan mudah di raih.
ape yg terjadi  bukan mudah dilupakan.
kadang2 aku tertanya siapa aku. knp aku?

"lelaki. jgn rapat dengan sesorg perempuan itu jika
tiada niat menikahinya. kerana hati seseorg perempuan itu mudah terusik,"

ayat ini selalu berada dlm ingtn aku l8ly..

yaAllah kuatkan aku. kuatkan hati aku
sesungguhnya..hati ku terlalu rapuh untuk terima semuani

kadang tengah berckp dlm nada kbhgian. air mata mengalir tmpa kusedari.
segalanya kerana aku takut dgn semua yg berlaku ini adalah dugaan buatku. aku takut semua ni adalh mimpi yg sektika seperti hari tu. aku takut pada hari yg mendatang bila ditiupkn angi harapan.

memang betul kata2 jgn rapat dgn seorg perempuan kerana hati mereka mudah terusik.

ye aku akui. aku slah 1 dr pada insan itu.










0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review