i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Thursday, July 25, 2013

2 weeks already

diposkan oleh mya fathira tyrex at 7/25/2013 10:42:00 PM
hari ni...
hari ni aku ingtkan ade lah hari yang agak 'happening' bg aku yelah org kate ape? kan dah masuk gaji

tp aku ni pelik pulak. orang masuk gaji happy. aku ni mcm xde prasaan je.. sobs sobs.. sedeh kn aku ni? ok la ok la. happy la jugak sebab mas dah tunaikan tanggungjawab dia kepada staff dia kan huhu.. tp
tulah sekrg ni dah 2 weeks da puasa. baju raya tade lg? hr tu b4 raya ada la gak g tgk bebaju kat sogo tu dgn nailah.. haha sengeh2 sorang2 aku baju raya dah macam baju nak nikoh pun ade.. liplap sane sini aku nak pakai pun takut. takut org ingt aku nk g nikah hahahaa...annoying betul..
bg aku simple is simply the best..
tp bila di pikirkan sbrnye hr tu ade jgk beli bju kurung 2 pasang. 1 dh pakai sekali, lg 1 tu kurung bese tp x kecikkan lg. haha enth bile la nak pg kecikkn. yela sape suh beli nk kt raye mane de org nk amik tempahan tuh kecikkan baju.. tlg la jgn beri harapan...
sedeyh nye...

baju raya tahun ni x decide lg. kale ape? entah mcm xde prasaan je aku ni, knp ni atin? whats wrong?
hmm.. tuhan je faham ape dlm hati aku ni... :'(
nak kate duit. issue tu xjd mslh pun skrg sbb aku rasa bajet tuk raya cukup.
tp rase mcm unhappy kejap sbb the other half tu cam senyap je. everyday work load dia betambah.
masa tuk aku pun dah kurang.

kdg2 bila aku rasa nak tanya something.. aku fikir smpai 7 8 kali. bukan ape 1. tkut jwpn x d jwb. then aku takut jwpn yg diberikan tu bakal melukakan hati aku yg sgt fragile ni.
so aku amiik keputusan tuk pendamkan aja keinginan dlm hati :'(
tak bukan aku nak sorok ape2 pun.. aku tau.. "klw ada pape jgn pendam bg tau." tp..
bila jd mcm ni aku sndri confuse. nak bg tahu ke tak nak. nak tanya ke tak nak. so aku amik keputusan aku senyap je la wat masa ni.. :(


rindu ini budak tecik.! :'(
i noe actly i miss some one else.




0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review