i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Monday, September 16, 2013

enough of it .

diposkan oleh mya fathira tyrex at 9/16/2013 07:53:00 AM
bismillah...
sesungguhnya apa yang kucatit disini semuanya reality.
smlm adalah tarikhnya.

sesungguhnya semuanya berlaku dgn tiba2. sdgkan diri ku ini bgaikan sebuah sampan di lautan yang mengikut arus ombak bergelora.

siapa aku untuk membuat keputusan ini.
siapa aku untuk menentukan hala tuju yang sebenar.
siapa aku untuk menentukan apa yang ada dalam hati seseorang itu.
aku tak mampu untuk berbuat semua itu.

kehadiranya utk kali kedua. kuterima dgn apa adanya.
siapa aku untuk memilih siapa yang berhak untuk aku terima.
sesungguhnya aku bukanlah maksum dlm menentukan semua ini

kadang aku rasa aku penat untuk menerima orang dan mengucapkan selamat tinggal.
aku rasa cubaan aku untuk semua itu macam tiada erti baginya
tell me how can i pretend it was not happen? tell me how can i can forget evrthing?
tell me how could u forget everything u said to me? sdangkan apa yang berlaku 2 tahun yg lepas pun awk ingt lagi.

sy x tau apa dalam isi hati awak. sy tak tahu kalau ape yg awk ckp selamani dusta belaka. sy tak tahu apa sebenarnya yang awak fikir. siapa sebenarnya saya pada diri awak.

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review