i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, April 19, 2009

pengalaman bawak kete ><" !!!

diposkan oleh mya fathira tyrex at 4/19/2009 10:01:00 PM
bencinyer!!!
aku da lame x bwk keta jauh2.. bwk la td..
pas da ronda2 ptg td.. aku ternmpk kelibat sm1 nieh mule2 nmpk aini bdk junior skolah aku klw x slap.. pstuh nmpk org lain yg kejar dia...
aku cm kenal jer.. aku pndng blakang dia pun pandang blakang..
kete pun terbenti di bukit.. ceh aku x leh biarkn nieh..
aku trus bwk dan ketika itu tumpuan aku terganggu..
tergaggu memikirkan spe tdt tuh??

hmm.. cm kenal klw skali pndng. so time nk pusing tuh... jln tuh cm sempit bas tuh paking la tepi lorong tuh pastuh de skuter pakcik nieh bwk.. haih tensyen aku pakcik tuh mara...
ape salah aku??? aku bwk normal jer.. normallah klw kete auto klw x tekan minyak dia da gerakkn? kn?haih.. x pe la aku anggap ni pengalaman bwk kete la.. T.T
pastuh time bwk kete kat marmar 1 tuh tepi2 rumah tuh kiri kanan ade kerete parking..
pastuh dpn aku nieh ade kete..
so lalu lah kebetulan tempat tuh da jd sempit aku elak la ke knan sket takut tergeser ngan kete parkig kt kiri adeyh sudahnye aku diahadiah kn ngan hon huk alah benci tul..
tgk ah nanti ble aku da mahir gune kan hon tgk la..
mntg2 aku bru dpt lesen baru sebulan lebih.. cian aku.. huhu~ sedeyh


balik tuh bg mengurngkn rase tensyen aku borak2 la ngan anak2 jiran aku nieh..
berlawak sket.. pastuh anak dia yg paling kecik nih blas2 ckp aku nme dia syira..
ble aku tanye kt dia dia memalu lak.. hahah.. bese la aku x bpe rapan ngan yg kecik nieh aku rapat ngan abg dia dua org tuh ngan kakak dia umo 8 taun klw x silap
yelah dah abang pun bru darjah bape yg pling tua..
pastuh nk mls da aku nkms umah pastuh jiran aku pangil ank dia "syira masuk mandi"
pastuh aku dgr ank dia ckp"ma..ma.. kak atin kan dia tanye syira..ma.."
hahaha.. senyum je aku.. kire dia banger r kut sbb dpt ckp ngan org dewase cm aku nieh..haha
da mcm celebriti la pulak..hehe


neway.. aku bru je blik dri kg aku kedah kt sne smpt la melawati alor setar..
pastu dpt g pekan rabu hehehe pe lg shopping r!


ni antara gbr2 yg smpt aku rakam kn mse kt sne..



dpn pekan rabu tga tggu abah amik. kt snie pun tmpt tnggu bnyk bas ala2 greenwd gitu ler..
ni la pekan rabu fames la gk kalo mai aloq setaq kena mai sni la~
di rumah mak ngah besme cucunye yg merupekan ank sedara
ku~ ni time mlm nieh.. stil nakal.. hehehehe.....
tme kaseh kerna menonton dan membaca yer!!




0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review