i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, April 26, 2009

maskara maybeline n choc cadburry

diposkan oleh mya fathira tyrex at 4/26/2009 09:53:00 PM
ma.. cube tgk bulu mata ni?
lentik x??
hahahahha

pekene tah ngan aku semlam nk g umah aunty zainab tetibe nk pakai2 bende alah nieh..
mungkin sbb da bp tahun x pkai bende nieh
yela aku mne suke pakai bende2 nieh tmbah2 maskara..

mne x nyer akibat maskara nieh, mata aku selalu gatal2 pastuh aku ske gosok2 mata.. x selesa rase ade smting kt mata.. almaklum lah cube2 gatal nk pakai..

aku pakai la...
wow. blu mata aku melentik, panjang n nmpak tebal lak tu
nmpk gorgeous!!!
hahax.. mmg patut la ngan harga nye yg agak mahal..

p/s: aku xderk nyer nk beli bende2 cmtu wat mse nieh..
pinjam drpd mak aku pun x abih gune taw..

hmm.. da smpai umah aunty zainab ni, msuk je umah dia bling2 mata tgk 1 almari tuh..
penuh barangan vanteg. kt dalam mahupun di tasnyer..
cantik2 lak tuh
pastuh aku di hidnagkan dgn choclate cadbury yg telah di cairkan.. actuly aunty zainab aku nieh dia jual choclate cadburi yg banyk2 punye..uupss bkn yg peket or yg cm korg tgk tu yg da siap di bentuk tuh tapi hanye choclate dia sahaja!.. dia bg tp suke hati korg la nk wat bentuk ape,acuan ape nk letak atas kek coklat ker ais cream ker.. mmg sedap.huu~ seyes
isnin nieh nanti aunty zainab aku bg kt abah 1choc cadbury nieh

aku ingt nk wat brownies la dgn choc nieh
pastuh wat topping dia gune chocolate cadbury nieh...
klw de agak2 lebih tuh aku leh wat layer kt brownies nieh layer ngan choc cadburry nieh lah pastuh buh la bluberry ker strawberry ker.. hahax berangan la kononnyer.....
tp tuh len kali la kalo bajet bnyk n tuk hari2 special ker.. ececeh..

hahax spe nk oder bleh2 aku sedia amik tempahan... hahax
ye r duk umah xde wat per bek aku de keje yg aku ske sket kn?

hmm aunty niza da nk belikn aku brng nk wat chezz tart dia nk aku wat kn.. hmm
kene tunggu nk wat la nmpknyer..
tp pape hal

aku kene jumpe tima esok.. rabu aku nk jumpe half aku sbb nk amik add math punye sijil....

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review