i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Saturday, May 23, 2009

xxxxxxx

diposkan oleh mya fathira tyrex at 5/23/2009 11:18:00 PM











aku
x suke
ble prasaan aku
jd mcm
ni..

.kesediha

kepiluan.

kesusahan

kesengsaraan..


mengiringi aku

waktu
aku
begini

satu pesoalan

aku x dpt ungkap

......

wahai
angin...

wahai bulan..

wahai

embun mlm..

dgrla wahai

temanilah diriku
yg dilanda kesedihan..


aku x mau kesorangan..

aku nak nagis..


walau aku tahu ni bkn jln pnylsaian..

tp
diriku..

duhai matahari..

pergilah kau disaat malam
menjelma..
wahai bulan
dekat lah kau disaat hiba..

aku nak nagis.....
aku x nk cakap ape2..

krana diriku sgt hiba..

.....
....
...
..
.
.
.
.
.
.

aku terlalu mudah dan lemah dlm
perkara sebegini..

2 gosip:

Anonymous said...

syg....

T.T

-daus-

mya fathira tyrex said...

jgn la mcm nie syg...

dah2 lupe kn je k..

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review