i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Wednesday, May 6, 2009

jari kiriku yg malang sekali

diposkan oleh mya fathira tyrex at 5/06/2009 05:43:00 PM
huu~~
smalam nad,huda,waida n leen dtg umah.. katenye leen de suprise..
rupenye dia bwk jelly ala2 koktail tue yg mase time kt sekola yg kt surau tuh nad x dpt mkn sbb dia poce..
cian die.. tp akhirnyer dpt mkn jugak..
kami makan smbil menikmati cite hindustan hehe.. x blh bla..
yela bak kate huda ni leen toke hindustan yg bwk..
aku actly x ksh..
aku pun layan jer klw cite tu best..
tapi masalhnyer cite tuh aku da g tgk da ngan mak aku kt wayang mse mule2 di tayangkn..
cite kabi kushi kabi gham.. cite mmg best bg aku sbb memaparkan cite kasih sayg ibu n bapaknye yg tega yg ikut sgt tradisi kuarga...
huu~~
pastuh tga syok tgk ade bbrp kwsn umah aku tmsuk umah aku blackout.. huh panas dah la tga ari..

da abih da backout tuh smbung blik tgk cite tuh..
pastuh anis dtg besme kwn dia rodhiah,lagi bdk 5c aku x bp ingt tah name dia kama pe tahtp bkn kamariah, tah name dia pe tah kama la..

da kecoh umah dkt 7 org..
pastu dorg blik..
hahax mmg da lame x jmpe dorg..
pstu kuar g taman layang2.. kitorg pusing je dlm kete pstu blik...
pas balik tuh..

bese la ttp pintu aku ttp pintu gune tgn kiri pastuh aku nmpk nad nk ttp pintu aku aku tau tgk kiri aku dlm bahaya..
tp aku da telmbat. PAP!!
tagn jari aku telipat n TESEPIT kt tga2 pintu antara pintu dpn n belakang..
aku nk bbk pintu blkng da x smpai pe lagi da tga sakit.. mmg jerit sakit r..
T.T nak nagis je aku time tuh aku tgk jari aku cam kulit dia telipat dalam...
merah sgt..
bhgian yg lipat tuh aku nmpk itam je..
aku takut gle klw luka.. sbb klw luka mmg luka tuh dlm la.. smpai aku rase tulang jari aku..
sob sob....
pas dorg blik bru aku nagis. skit gle..

PAGI nie.. aku bgn.. aku rase
jari aku cam kene ketuk ngan hamer..
rase betapa sakitnye n x lh gerak..
spai skrg aku msh rase lg jari aku sakit..
x lh nk pegang barang td nk pegang pingan td pun nk tejatuh da pingn tuh ..
yela tgn knan aku ade bende lain nk wat..

hmm..
aku boring nk men organ aku lupe yg organ kene gune tgn kiri..
tp aku gagahkn diri gak yela da boring..
aku men gak wlwpun dikire degil..
aku nk tekan tp rase dia sakit..
tp klw ikutkn klw aku x tekan gune jari nieh smpai ble aku nk biar jari nieh cmni jer..
(alasan) tp betul la.. rase cm geli2 gune jari tu pun ader..
cian aku..
ble jari ni geser ngan jari antu aku tuh rase cm aku begeser ngan jari belon..
hahax.. rase bengkak nye... haih.. mne la tau bnde cmnieh nk jadi...
hhuuu~~ waa~~

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review