i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, July 19, 2009

ketagih air mineral

diposkan oleh mya fathira tyrex at 7/19/2009 09:57:00 PM
whaaaah..
buhsan aku..

aku duk sni ssh nk kuar
air mineral ssh nk dapat..
ada kedai yg dkt kolej aku ni x ada mineral pulak dah haih...
nape la dia x jual air mineral..
kedai lain ade tp air mineral dia x besh..
huu (memilih tuh) cian aku jrng minum..
sakit tekak pun mula dah nk dtg kt aku..
tp dgn berkat bella bagi strepsil aku dpt lah mencubaa...hehehehe
than x bella~

ni aku baru je lepas blajar therapeutic exercise kt laptop..
nasib bek lecturer aku bagi notes 4 1 sem.. tapi dah bgi pun jenuh r nk mencari yg mane nk blajar dlu..huhu bnyk sgt exercise dia aku dah penat bkn dia tunjuk exercise cmner..
itu practical ble ada kelas miss ida...
dia tunjuk la sbb ape kne wat patient cmner.. kedudukan patient cmner same ada with assis- or witout- assis.. such free exercise..WWHHRRUUAARG!!!!!!!!!



T.T...T.T..T.T.....

aku x blh balik minggu nieh...
aku nk jumpe myhalf...
huhu... winduuunyer... nk jumpe haq jgk.. dah lame x jumpa dia.. sob sob~~~...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NAK BALIK NAK BALIK BALIK BALIK!!!

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review