i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, August 16, 2009

hari ahad terakhir sebelum poce di uitm~

diposkan oleh mya fathira tyrex at 8/16/2009 11:08:00 AM
aku boring sgt2 hari nieh
mane x nyer hampir majoriti org dlm umah aku kuar..
aku nak sgt2 kuar tp apekah daya..
mungkin xde rezki nk kuar..

actually aku patutnyer hari nieh ade maraton..
TP tuh lah dah bangun pun lmbt kul 7 lebih padahal 7.30 dah kene ada kat padang kawat (bukan padng pun) punye lah kelam kabut mandi siap pe sume..tgk2.. sume dah malas...

alih2 tgk kt pdg kawad dlm kul 7.30 yg aku nmpk PBSM tga wat baris der r...
tgk bdk2 maraton 2 3 org je yg ader hampeh tul..

pastu tgk la (pemerhati) lg.. kul 8 bru lah nmpk org ramai gerak ke sane.. ceh... klw cmnie kitong pun x yh cancel nk g.. tp tuh la tetibe ira pulak x nk g so kitorg tinggl 4 org je padahal group tuk maraton kne 5 org..

tamat- tuh dah dgr dah dorng2 ketuk2 pintu umah msing2 ni skrg kul 11.23 jam kat lap top aku lah... dah abih maraton r tuh besh r dorg dpt kupon aktiviti n sijil huhu..

aku bosahnn.. rasa dizzy pun ada mungkin side effect of drugs yg dia buh kt dlm ubat batuk aku..
lacturer psychology aku pun x silap aku mkn ubat yg sme coz dia x leh bwk kete ble mkn ubat nih takut mengantuk...

pening.. mengantuk.. buku anatomy aku aku x balut abih dah rosak nsib bek yan tolong belikan pembalut...

aini ,yana n ira outing farah lak g melaka dia kate abg dia ade convo.

aku x tau lah knpa hunbng ktongr sjk akhir2 nieh cm bnyk ujian..
mungkin lama x jumpa.. yela dah 3 mingu x jumpe klw x silap..
aku nieh dah la sensetif hmm... klw aku terasa mula lah ade je paip mata nieh kuar air..

aku ingt nk on9 ms.. tp ceh UITM dia block kan ms so x leh lah bkk waktu siang hanya malm je kut yg boleh..
tp aku pelik nape hari tuh aini di bkk friendster
waktu petng bleh??
mungkn ....

pgi je kot yg x blh..
tah lah..
aku pun bkn rajin sgt on9.. klw de mood je itu pun klw aku perlukan seseorg utk berckp...
utk joking...
utk guraw...
utk tau hot news..

hahahahhaha tah pape tah...
anggrik kafe uitm puncak alam
gambar kepoyo-an terserlah..
mcm aku amik course perhotelan jer..hahahaha
expert lah sgt!!




i mish u darling....

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review