i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Wednesday, June 22, 2011

project

diposkan oleh mya fathira tyrex at 6/22/2011 11:33:00 PM
sabtu lps br berlangsung program 3K anjuran fisio uitm.

3k: kesihatan,kesedaran & keselamatan.

aku sebagai penyambut tetamu: pelajar yer...
duk kt bwh dewan.. haha serba salah aku tgk bdk2 asasi n junior dip ni nk tego aku ke dok..haha pandang2.. senyum2.. ade yg tego... ade yg wat2 tnye...

haih ni apabila menjdi senior di puncak alam ni sebagai batch pertama yg berada di puncak alam...

for this week byk betul bende nk kene baca, present n bla2...
pergh yg x tahan tuh
utk present tuh kita kene baca journal...
bkn 1 tp 2 journal yg kene baca,
bkn 1 kali blh faham tp kene baca 2 kali n ++ utk memahami nye dgn lebih mendalam....

huh... org yg wat research ni pulak bkn calang2 org.. bahasa ni pergh... tebaeekk...
smpai kamus pun kene ade kt dpn n plus klw x faham 'bahasa journal' ni ssh gk.. mcm sains, sains kn ade bhsa dia sendiri sme la dgn journal ni.. mmg bagai nk rak jugk la nk fham bhsa journal...

smpai research yg dh jmpe hampir kene reject sbb lect. tkt kitorg x phm journal ni....
despite that, poster also kitorg kene buat.. bkn 1, bkn 2 tp 3 jeng jeng jeng...

haha... br je petang td wat draf poster bertemakan air bagai mcm2 la...

yg aku tau aku amik part penyuu~ ahaha mengong...



then, mlm pula

ade project utk sekolah kebangsaan puncak alam...
kami di tugaskan wat aerobic utk majlis tuh

nak kau hukhakhukhak...! haha penat dowh sesudahnye mlm tuh ade yg kene mandi lg skali...

yela sume acara dh kene cepatkan... hmm... tak lama lg aku nk fly dah.. mmg sumenye aku kene segerakan... test theory? pract? hmm sume dh mcm fast track.. huhh....
agak penat la... rushing sne sni.. alhamdulillah aku rcube perbetulkan diri aku supaya menjadi yang terbaik... hmm sy tau awk tego sy ari tuh tp.. n sy rase awk dpt rase sendri ape yg sy rasa. n sy pun blh prasan cara antara kita lain berbndng yg lain. cume sy hrp awk jgn hrpan sbb sme tau yg awk dh de yg punye. so pilih yg mane betul lah..

owh sabtu ari tuh dpt call

dpt smbung blajar
bidg yg dulu aku nk amik tp aku x jd sbb kt serawak
haha
tp kali ni aku x lepas wlwpn kt serawak yela dulu mane nk g....
mcm hal aku pikir...
tp aku bri kate putus ye sy trima,
mama dgr gelak cis!











0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review