i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, June 26, 2011

tears and memories

diposkan oleh mya fathira tyrex at 6/26/2011 12:49:00 AM




permulaaan pg bermula dgn bahagia...










tetapi mse breakfast td..




mata ku mengerling sesuatu...










aku hanya abaikanya dgn mengerling kearah lain yg membuatkan aku abai dgnnye.. smbil h=menghirup air dgn mengunankan straw..





sampai aku x sedai air ber ais yg selalunye aku minum x abis pagi2... kelihatan hmpir tngl ais shaja...










ade yg bercakap mengenai minat ku yg terpendam.










aku hanya mampu mendiamkn diri...










minat tu bg aku biarkan terhapus shja kerana bg ku ,





ianya bgai x dpt restu,...





aku snagka tidakkan aku mendiamkn dri dr bercakap mengenai apa yg aku minat seperti selalunya menjadi lain...





aku pendam. pendam memandang tmpat lain wlwpn aku tau hati aku ttp ada pada dia. kerana aku tahu kepuasan hati aku itu pasti mendapat halngangnya...





utk apa aku bercakap dn mengharap pada benda yg x akn aku peroleh?





lbh baik aku diamkn dri wlwpn aku tahu aku x dpt elak dri dia. walhal org sekelilingku tahu bhw hati ku sudah cenderung kearah itu..





kerana setiap kali ade peluang mendaptknnya wlwpn sekadar semntara aku tetap menghargainya. wlwpn bkn milikku...










x ku sngka tidakkan aku mendiamkn dri dn cubaan memendamkan impian itu membuatkan





mataku berkata2...





aku x dpt menghalangnya dri berkata2 kerana bkn kehendakku..





kehendak hati ku x dpt aku menghalang dgn penipuan akal ku.





memang akal ku x reti berlakon di hadapat hati ku.





x pernah aku buat sebegini dlm kamus hidup ku .. memendam apa yg aku ingini sampai sebegini aku cube menghilangkkanya buat kali ini..










mata ku berkata2 smpai matahari tegak. mmg aku sendri x dpt mengawalnya.





mmg betul kata org ..





jgn terlalu ketawa nanti banyak air mata.





hmm... biarkan aku pendam. biarkan apa yg aku ingini ini terputus hilang begitu shaja.





aku hanya perlu pelajari utk mengawal hati aku menjauhkn dri dr yg bukan milikknya.





maafkan aku hati.















akhirnya ptg.. megubat aty ku..





tampa sedar bertentang mata...





membuatkn dri ku berdebar..





ku harap kau x lupakn aku...





ku hrp dpt berckp dgn kau seperti hari itu.















tp ku x mahu mengharap sgt.. sbb msh pnjng lg perjlanan hidup ku..





jikalau takdir menentukan kau milikku..





pasti kn bersama 1 hr nanti.





jika tdak..










Allah sengaja menemukan dgn org yg salah supaya kita mendapat kemanisan apabila bertemu dgn yg benar.










tulus : fathirah.





0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review