i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Saturday, December 22, 2012

jaga hatimu untukku..

diposkan oleh mya fathira tyrex at 12/22/2012 11:58:00 PM
sayang apa kabar dgn mu?
disini ku merindukkan  kamu
kuharap cintamu x kn berubah
kernan disini ku menunggun diri mu


haha tetibe jelah.. klw nk tau ayat2 ni lah yg sering akan aku ungkap tiap2 blik dr keje...
haha ouuh no no no... ungkap sbb tiap2 balik mesti aku akan tunggu lagu sayang penyanyi dia shea ni coz dia dpt hilangkn stress beta..
dgn sosek2 jalan raye ni haa buat aku stress jerh..


tp for sure klw aku tga ngamuk ke or tgh marah klw dgr lagu versi mcm ni for sure dia akan buat aku tersenyum balik...sbb lawak gile versi nieh punye..!!hakhakhak!

hahax.. hope my hubby -to-be..(perghh mcm la ade jerrh) will sing this for me hahahax..
arghhh sayang dia ketat2  klw si dia nanyi lagu ni kt aku agagagaaaa.. mmg aku la yg blusing (dpt bygkn.. =.=")

jom feeling2 pantai pakai baju hawai2.. kekeke



0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review