i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Wednesday, December 5, 2012

subang

diposkan oleh mya fathira tyrex at 12/05/2012 11:02:00 PM
subang
haih dh bapa kali dah aku nk pegi sne
msk esk ni my b dh kali kelima dah kot..

letih aku..
managmnt diorg x ready awal2.. lain kali nk suruh org buat itu ini make sure lah bg tau awal2..

hari tuh mase hari selasa hri tu pun dh jdi cmni..
elok2 dh abih wat med chekup dh otw balik semua dah kene pg balik kt situ
haih angin gak la aku siap blh tanye aku knp x pg bngunan lg 1 tuh? dh dia x bg tau aku mane la aku nk tau...
kene pg bngunan lg 1 kakak oiiiii~!!..haihhh... lain kali bg la email tuh suh aku pegi bngunan lg 1 ade kene wat lagi...
sudahnye aku dh sshkn parents aku pulak nk patah balik geeeee!!!

ni esk ni nk kene continue balik r ni med chekup tah ape x abih lg.. haihh hri tuh bkn nk suruh kita wat semua pdhal byk lg mse hri tuh.. aiys x tau la cmne..

nk g esk ni pun aku x tau cmne cte aku kne drive sndiri la nmpknye.. yg aku risau bkn pegi tuh, tp balik tuh sbb aku x bp confident sgt blik tu jln dia.. igt2 lupe ble msk stesyen universiti haih.. tah tgk la esk cmne.. doakan lah yg fatin ni dpt selamat smpai  dan balik dr sne.. amin...

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review