i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Wednesday, August 6, 2008

bengong bingung bengong!!!!!!!!!!

diposkan oleh mya fathira tyrex at 8/06/2008 09:22:00 PM
pagi berjalan sepeti bese..
pagi aku betugas.....
sebagai pengawas................ phm2 r...

pas abih je waktu pmp petama ada some1,vss dtg kt aku....
dia kate dia ckp yg dia de tgk blog aku n dia telah bg tau c dia pasal BLOG AKU NIEH!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
ITULAH PRASAAN YG DIGAMBARKAN KETIKA ITU!!!!!!!!!!

perkataan yg hadir ketika itu......
1st: bengong
2nd: bengong
3rd: binggung!!!!!!
4th: weh benggong r!!!

aku bkn ckp psl org lain tp pasal aku sendiri.....
mati r.....
c dia dh tau pasal tuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaarrrrrrrrrghhh!!!!

ape aku nk ckp kt dia lepas nieh....

pstuh aku tnyer r yg vss nieh dia ckp pe?
some 1 nieh kate: "dia nak nagis ko tau??"
"hah!!??"
abih r aku kali nieh!!!
pd mase yg sme aku ngan Q ader bertelagah sket td psl blog...
aku rasa lepas 1 , 1 masalah yg timbul......... ssh r cmnieh...

aku cuak r aku tnye vss nieh yg dia bg tau sampai mane?
dia kate dia x smpt g tau yg pasal aku nagis tuh... pastuh awal2 aku dh warning kt dia jgn g tau yg pasal aku nagis tuh....
bkn per aku tkut nnti dia risau... aku dh dgr dia nk ngis pun aku dh cuak per lg kalo dia dgr aku nagis...

time tuh mmg aku rase resah....

adeh....

pstuh teakw dtg dia kate muka aku asal mcm lain mcm jer then im tell the truth.... but the name i didnt tell... mmg time tuh kusut gler...
ckgua ajr bio pown aku x tau pape... tuh la padahnye klw sngkut ngan hal2 mcm nieh...

1 pesanan yg dia bg kt aku yg memberikan aku semangat smpai skrg iaitu.........


"tuhan x kan menguji hambanya yg x kuat...."
"tuhan menguji kita sama ada dia nk lihat yg kita nieh tahan atau tdak dgn duggan yg dia berikan nieh"

aku bersemangat bila dia kate cmtu...
betul....
tuhan x akan menguji hambanya ygx kuat... ini 1 ujian bagi ku! aku mesti hadapi dgn tabah!!

then recess time kringgggg!!!!!!!
mse lbt kuar dr kelas c dia dtg kt ak. dia kate nk jumpe lps blek nieh....
aku x brani pandang dia duhh.. mmg jantung aku dup dap2 je

fikiran aku melayang trinagt pe yg vss bg tau..
abih la aku..
ape la yg aku nk ckp ngan dia nieh??
mcm2 bermain kt fkiran aku...
haih... yg cim lak nieh dk sakitkn hati aku je.... dia rosakkan pen pwtc aku!!!!
aku mmg bad mood gler time tuh!!!!!!!!!!

mase berlalu bgitu pantas........

balik... ade pejumpaan lak hmmmm.. g jela...
ps tuh abis pjumpan msk klas blek..
ble sume org blek..

tinggalah aku n raul.....

kitorg bork2.. then c dia dtg... aku smbng wat keje agama aku...

then dia ajk aku kuar kelas ckp2..

aku dh agak


dia
akan
tanye
soalan
itu...
aku
cuak
gle..
mmg
sgan nk
pndg muka
dia
risau
pun ade..

dia suruh aku tell
the truth....

about
last 2days..

aku x blh nk jwb walwpun bnyk kali dia tnye...
bkn aku x nk jwb tp.......

aku x terkate..tesekat rasenye.. mcm ade penghalang yg x kasi aku ckp psl nieh...... aku suwoh dia lupakn n tell that vss is misunderstanding..... yup really vss mmg misunderstanding sbb dia x baca blog aku yg 5.ogos.08

ssh tul kalo dh misunderstanding nieh..
ssh tul perkataan jelez tuh nk kuar dr mulut aku nieh...
tp perkara itu dh d perbetulkn. aku tau dia riso yg aku x phm pe pasal senin tuh...
pasal cik tem...n nunanuna

pstuh...shebby dtg ngn halian...
dia x cuak.. tp aku yg cuak.. mngkn dia dh x kesh kalo org tau dh...
aku duk blakang pintu

c dia mrah aku main pintu kelas......

aku kate bia r...

kitorg saling betekak..

ala betekak main2...

akui mula lega...
+

then bork...

nk blek

dia dtg kt aku...


dia pesan mcm2 kt aku...

yg 1 aku pling ingt dia kate
jgn blek lbt sgt.. ptg stay malm nanti dtg skola kang penat kng...


aku just senyum...

dia blek ngan mr. r....
slps kuar kelas dia ada kate smtng tp.. aku x bp dgr pe yg dia kate tuh...


ape yg dia kate tuh ek?

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review