i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, August 3, 2008

blog baru aku huhu..

diposkan oleh mya fathira tyrex at 8/03/2008 07:58:00 PM
hari ni bermulalah blog baru aku...... ahad bersamaan 3 Ogos 2008 8.01pm
hehe.. emm bnyk gak myb aku akn guna blog aku nieh...

emm hari nieh.. aku wat ape ek... ehehe wat2 lupa lak
td aku ngan family aku g jalan tar lepas aku blek tusyen.. g beli baju raya...
cantik gak r baju raya yg aku pilih... tetibe lak aku ske wane ijau.. entah kenapa... x tau...
pas2 masuk small house makan2..
ps2 g cambell blek sbb abah ada nk bli barng sket... aku nmpk top girl kt tingkat atas pas2 ajak r mama g atas... so g lah..
aku ingat aku blh shopping baju aku.. aleh2 mak aku lak yg shopping sakan.. aku pown dh la time tuh tgh 'breking down of uterus' so paham2..... mmg 2 3 ari nieh mood x okey... nk memarah jer keje..haih..
mama aku pujuk pown aku wat derk jer..... how dare u????
rasa nyesal lak wat cm tuh.. tp kejap je murung.. pas2 dh okey blek.. ye r mane tahan mama ngan abah asyik wat lawak jer adeh...
ps2 tringt lak kt dia nieh... mmbuatkn hati ku tersentuh....
xder xedit la plak... hmm.....

2 gosip:

mya fathira tyrex said...

huahua.....bleh tahan..kekekekee

ifah said...

sape ee dia tu wooo rase mcm nak korek je siapa yang awak benci tu bgi tau r

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review