i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Saturday, November 10, 2012

kau yg 1

diposkan oleh mya fathira tyrex at 11/10/2012 10:02:00 PM




*smbil dgr lagu hanya tuhan yg tahu-UNIC* (tibe2 je lagu ni kuar kt pc haha seakan memahami perasaan aku..

di hati ini hanya tuhan yg tahu,
di hati ini aku rindu pada mu
tulus sanubari menantikan hadirmu
hanya kau jejaka idmanku

rangkap di atas ditulis oleh best friend aku, asmaul mat munir utk aku semasa aku form 2 klw x silap..
mase tuh aku igt ade naszman, iqbal,  haziq nailah.. mse time becinta cinton.. hahah mse tuh jugk la aku result test aku sgt membangga kan as dpt 100 dlm math aku dpt 93 :( cis salah 3 menci aku!!! klw x sbbkn silly mistake mesti dh same dh.. sedeh... x pe tuh cite lame..~ as.. as.. aku de mention name kau kt sini meh tgk meh hehehe... *tetibe lak an*

hmm aku tau keputusan aku utk meninggalkannya adalah terbaik buat dia dan aku..
ye buat terbaik bg kita berdua.. bg mengelakkan hubungan yg kurg manis.
ye sy yg membuat keputan itu dan smpai skrg sy x menyesal.
ye mmg x dinafikan rindu tuh ttp ada.. tp smpai bila kita nk mcm ni..


sy x suka perbualan yg x penting setiap masa sbb sy bkn jenis org yg suke perbulan setiap masa just nak tau buat ape? mkn ke blum n sewaktu dgnnya..
bg sy perbulan camgitu sgt merugikan. ye perbulan kosong yg x mendtgkn ape2 faedah between us!
bg sy, sy dh trgkn ape yg spttnya berlaku antra yg muhrim dgn yg bukan muhrim.. septtnya antra yg bukan muhrim/mahram  x perlu adenye perbulan yg x penting/ yg x mndtgkn faedah.. klw just nk tego sapa sometimes its ok. but, everyday coz me feeling anoy smtims.  coz stiap mse perlu bermsj-an.. till aku drive pun..
awk klw antra kita ade jodoh tanpa msj pun blh jadi. x bermakna x msj xda jodoh..
fikirkn byk medum lain yg blh digunakan
sy yakin, Allah tuh maha kaya dan maha mengetahui. biarlah hubungn kita ni berhijab kerana ianya terbaik di sisi Allah. dia yg ade cara yg terbaik bg kita.. bkn kita x berusaha, kita dh berusaha stkt mana yg dh di hlalkn dlm islam antara yg muhrim dgn yg bkn muhrim.. jd yg selebihnya kita serahkn kpdaNYA...sy ckp mcm ni x bermakna sy x pernh melakukn dosa, tp kita cuba berubah kearah yg lebih baik x rugi kn?

walaupun aku sendiri x yakin dgn hati dn perasaan aku.. cannernieh?

;) imlookingfowardtowardsusingoodway.

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review