i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Tuesday, November 6, 2012

uitm shah alam

diposkan oleh mya fathira tyrex at 11/06/2012 08:04:00 PM
assaalamualaikum

seminggu berada di shah alam.
mcm best x?
cmne aku nk jawab eh.. ouh sng je.. rase mcm kita duk kt kampus r.. ngeee
same je rasenye cume .. perbezaan nya ade lah budaya tempat tuh la..
yg sedia maklum aku ade programe under fakulti business.. so aku punya program ni under retail (peruncitan) punya program *entah aku pun x pasti eja btul ke tak.. tp mcm tuh la yg di beritahu oleh kenalan bru kt sini.

okeyh. aku jumpe la balik kawan2 lame mase kt skola mengh opkos... n aku jumpe sorg kwn aku kt skola rendah. actly aku dh penah jumpe dh dia mse aku  sem 5. mase tuh aku tgh nek bas same2 dgn dia .uwh ye lupe nk knl kn name dia najwa...owh ok smbng balik. mase aku naik bas tuh aku dr uitm p.alam ke uitm s.alam mase tuh nk pegi fakulti pergigian...heheh nak chek gigi pree la mak kiahh oiii... ni kes aini cakcebok tuh la duk gatai nak p. aku pun terhasut sekali ececeeh padahal dia sendiri pun nk chek gg jugk :P. pe senyum2? x yh nk snyum2  sgt ok.. mcm aku nmpk pulak ape yg korg wat an..
ok mse tuh g dgn aini, yana n lain2.. lain2 tuh aku kurg igt la.. sbb yg aku pasti mse tuh yana dgn aini yg kene wat "cleaning" gigi uhuuu takowt.. smpai darah2 x benti.. abehnye belahab bubur mekdi for lunch.. tp hasilnye memuaskan.. gigi canti puteh berseri2 ala mcm eklan darli tuhh~

mak ai ni cte pasal kwn aku si najwa ke pasal bebudk g cek gigi nieh konpius da aku.. haha

ok erm kitorg de bukak booth. aku bkk booth same dgn nad la atas brg dia yg dia jual kt sini.. mule2 tuh mcm bosan la sket ye lah tmpt org kn mne tau pe lg.. pastu ramai dh bkk booth. booth kitorg mmg betul2 dpn fakulti law. dia kn fakulti law ni terletak betul2 tgh2 antara fakulti business, law pastu fakulti business balik.. n berhadapan actly x la betul2 berhadapan tp kne nek anak tanga sket  n berhadapan dgn PTAR2... library mereka..

anyway,  kenal dgn kwn2 nad x sngka pulak knl dgn sorg laki ni. ouh yea.. actly dia kwn ex aku kt u dia..(if klw u bc i think u know him kot)
name glamer dia king. dia 1 kelas dgn nad...n nad pun kenal kn kami berdua.. actly aku pnh la terbce dlu pasal dia kt fb dlu mse awal2 msk u tuh.. pstu mne aku ingt daa... kecik betul dunia ni pusing2 ctu jgk jumpe..

so hari ke-4 suda..hari terakhir bukak booth n program..
smbutan memberangsangkn cume agak slow sket la hri akhir myb sbb kelas dh x byk an..
haihh hujan ni buat aku ngantuk.. pulak.. haih smbng2 tulis cpt...
petang tuh huda dtg .. hehe kitorg pun kuar mkn sesame dkt barra dkt dgn jakell tuh la x jauh pun coz nad ade meeting mlm tuh.. haihh ssh kwn dgn VIP nieh hihi...
yg bestnye.. huda bwk fahmi... 1st time kitorg bertentang mata dgn fahmi... haha lawak gler dia.. jumpe dia mcm dh knl lame... huda dgn dia yaAllah asyik bergaduhh je x brenti tgh mkn je gaduhh pastu yg x than tuh dia smpt lg tuh kenyit mata kat huda OMGGGG!!!!! hahah mcm2..la korg ni.. name je kwn tp mcm kucing dgn rimau? yekot peribhse baru aku.. kng mrh pulak DBP sesuke aku je wat bhse sndri.. x pasal2 kne duk dlm gua ckp dgn oreng utan (seleng mat saleh sket)...

actly aku dh bp kl nk update psl s.alam ni tp tah nape tah update kt hp x blh taip.. dulu oke je.. x tau la pe mslhnye pulak...blh taip tajuk je.. haha mcm wat teaser pulak... gbr next time lah eyh.. ok cahoow wslmm.

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review