i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Saturday, September 27, 2008

happy epy!! bestnyer!!!

diposkan oleh mya fathira tyrex at 9/27/2008 05:29:00 PM

toktok...

PATUTnye aku tulis blog ni smalam tapi alangkah letihnye aku sbb ptg tuh ada sesi fotografi

smalam syok nyer...

dapat mcm2... huh~

smlam dpt kad raye... tp aku cedih sbb x sempat nk bg kd raye tuk dorg sume sbb klw aku bg kad raye kt beberapa org jer yg lain 2 cmner.. so im decide x bg kt sesape buat mse neh...


penat nye aku smlam.. mcm2 berlaku..

mse nk g skola pg tuh awal2 lagi dh wat maraton kul 6 .++pagi mane x nyer dr jauh haq dah menjerit name aku..

aku ingtkn hakq kene culik ker pstuh jerit BAS DH SAMPAI CEPAT!!!!!!!

aku trus cabut kunci kt grel tuhthen cabut lari...

nsb bek kt umah aku nieh ada 2 tempat perhentiaan bas..huh slamat..

tp ble smpai skolah


ramai lak yg plek kitorg smpai awal skolah.. tp mmg awal pun smpai...


ptg tuh ble nk g skola blik sbb ada fotografi tetibe smpai je kt perhentian bas ujan pun turun dgn lebatnyer.. abih basah!

bukan hujan je yg ade.. kilat + ribut+ lg per lg?? huh mmg takut!

nsbbek bwk payung lipat..tp payung tuh mane tahan tuk 3 org..


nsbbek bas sampai agak cpt huh klw x abh la baju trus lencun agaknyer..

dh samapai skola aku bahagia!...

bkn per msuk jer makmal komp aku tgk sume dak2 laki editorial board pakai baju melayu siap ade yg besampin lg tuh.. CANTIK!! aku ske tgk dorg berpakaian cmtuh.. rase tenang jer.. sejuk je hati memandang.. yer r mane r nk nmpk anak2 mude skrg pakai baju melayu complet..

ade gk yg ter`jatuh`hati ble tgk mereka brpkaian cm tuh...


kami mengenekan pelbagai gaya.. hahax mcm gaya ader haih.. tp sepatutnyer tema dia 'PURPLE' tp x sume ade kaler purple.. so pakai jelah pe yg ader..

akibat sesi fotografi tuh pehe aku sakit smpai skrg sbb mse fotografi tuh tahan r nk amik gbr pendek..

pstuh di layan seperti artis mmg penat r nk jadi patung hnya demi gmbr yg berkualiti.. laa agaknyer..


nk blik tuh aku trime hadiah~ hehehe

happynyer aku! cantik lak tuh.. aku ske! thanx so much!

huhu~

heehe ngee.. aku ingt je pasal nieh mesti aku senyum.. heehehe


tpi aku agak sdh sbb apa yg ada org tuh janji.. dia x tunaikan.. punyer lah aku tunggu.. tp x pn dia wat.. hmm x pe lah...


di kesempatan ini..



Disini saya fatin athirah..INGIN meminta maaf sbb sy pnah wat silap n salah wlwpn x sedar..halalkan makan dan minum.... sy minta maaaaaaffffff bnyk2 klw ade terkasar bahasa... termengumpat ke.. menipu ke.. terpecahkn rahsia ker..terambil harta tmpa bg tau ker..ada hutang paper ker..kesalahan dulu2..terase hati ker..semualah k.. halalkan ilmu yg di ajar...n pape yg dh beri...

akhir kata selamat mnyambut hari raya aidil fitri.. berhati2 d jlan raya.. raya jgn sakan sgt..ingt spm lg 40++ dekat jer tuh.. doakan yg terbaik utk spm kita sume...!

1 gosip:

SSA.K | miyu said...

YAY! Ada gambar! 8DD Miyu ambik eh~ xD
Memang! Kamera byk. Tak tau mana satu nak pandang dulu. Haa.. tgk, kat gambar tu pun sorang pandang bawah, sorang pandang depan.. yg bertiga kat blakang tu mmg tak nak pandang depan pown~ xDD

Ya~ Camat Aidilfitri.. Salam kemaafan dari segi zahir dan gak batin~ C:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review