i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Saturday, September 6, 2008

diposkan oleh mya fathira tyrex at 9/06/2008 10:00:00 PM
yuhu~~~


hrmm..

lame dah aku x on blog nieh..

bkn per skrg ni aku bzy gler melayari bahtera sebagai seorang candidate SPM!!

SPM!SPM!SPM!SPM!

TENSYEN AKU DGR!!!


SKET ati jewr...

yer r amne x sket ati..

sbb aku x prepare pape pown just x leh stick ngan buku yg sme bgitu lame kecuali math la...

mth kalau stick lame2 pown aku xkesh sbb x boring..

hehehe.....

tp tdk pada sejarah.. yaALLAH sjarah wat aku takot!

dh la x abih blajar lagi.. aku lak jenis yg x leh blajar sendiri.. klw blajar sendiri mmg aku amik mase yg aagk lame...


Kate cikgu Anwar "dah alang bace tuh bace la btul2... klw stakat bace tp x ingat n bace utk cukup syarat baik x yah bace!!"


hurm kate2 cikgu tuh wat aku terpikir.. n mngkin aku teraa pedas sebb ni pnh blaku kt aku mase mid year exam ari tuh... aku blajar agama bkn main smpai bgun kul 3 4 pagi sbb x revise peper...


AKU RISAU!!!!!!!!!!


skrg aku kene kurgkn tv.. klw nk tgk pn myb aku tgk tgh mlm sbb utama buku kowt.. ye ker??

NO COMMENT!! aku pun kene kurgkn msj2 nieh tp sjk keblkngn nieh aku sering lak men msj nieh... td aku bru dpt msj dri seseorg yg aku x kenali no baru x tau sper.. " hai. syg tgh wt per tuh? abg rindu kt syg.. kenal abg x? tgh tsyen k? x per nanti reply k...


WAAA!! SAPE NIEH???


aaku punyer CUAK+ TAKOT= AKU PUN CALL no tuh


tbe2....

laki

yg

jwb....

aku

cuak

suare

aku x

dpt cam

sape...

tetiber


knl x sper nieh??

nie abg jepah r...

ceh!!!!!!!!!

aku ingt sape r td upenyer cousin aku yg call..

adeh.. buat suspen jer....


rupenye cousin aku nieh raye taun nieh x blek kg... dia g pakistan...

entah x tau wat per kt sne.. ermm ske ati dier ahh.. klw tau kt sultan aku..

mapuh aku kene tulah... hahahah x kut my b dia akan hantar beberapa penjaga seperti dlm cerita `sikap terburu2 membawa padah` dlm buku anak laut f4..... ceh msk lak sastra dlm nieh..

whatever..


smlm mlm td lame gler aku begayut dlm hp dkt sejam gak lah dr kul 2 lebih hngga kul 3 lebih pagi.. hoho....

mgkn aku x ngantuk sgt sbb lepas isya' aku trus tidur ps2 kul 11 bgn balik..hrm..


aku sbnrnyer dh keyh dh gn sltan cume ble brcrita psl gndik2 dia dulu mbuatkn kita x sng..

bk kt Q yg ruffedg ader ckp smlm dia ader gb titah kt dia yg dia epy..

tp ble tgk kitorg td elok2 je mereka bergmbira glak ketawa.. ttibe meliht kmi yg agak murka ketika ituh.. smpi brkata mksdnye= hamba begitu pelik melihat mereka...


yea.. kami mmg pelik knape?

x pecaye ah?


x yh lah pkir psl nieh.. dh g study exam mnggu dpn jer..

aku pun x nk pkir sgt hl nieh.. nnti aku ketingglan aku yg rugi sbb bende ni x msk SPM pown...

AKU NK BEJAYA DLM DUNIA DAN AKHIRAT!........


AKU sbnrnye nk g solat trawih ari nieh...

tp X DAPAT!!! bkn per aku takut nk g sorg2.. mama lak cuti..abah lak penat..

hmm.. kempunan aku merasai RAMADHAN yg sebenar.. i miss my trawih..

kte Q trawih nieh sunatkn.. mmg la tp bulan nieh dtg setaun skali..waa...

esok tusyen.. AKU X NK G!!!!

tp AKU TERPAKSA SBAB SPM! aku hrp my the force be wit me!!!


0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review