i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Tuesday, September 16, 2008

teknik jwab exam cara2nya~~~~

diposkan oleh mya fathira tyrex at 9/16/2008 09:26:00 PM

hari nie alhamdulillah aku still poce lagi yey!


aku harap dpt poce smpai abh..harap la!!


hri nieh.. ader teknik jwb bio n kimia..

bio paper3 sbb smlam dh wat paper2..


cikgu nyer soalan cm`senang` jer..

chap yg best2....

aku ske!!!

TMBH2 BAB EXPLAIN!!!!



huh..


kimia tadi pun berasap aku duk dlm makmal..

aku x tau nape my maximos aku nieh sket sbb lame sgt duk..haih


tp nsb bek kimia cm x berat sgt n x tekn sgt sbb aku mmg dh penat nk absorb this thing.. while my mind is thingking bout exam..huh shut up!

today kl school had add math exam..

my fenz julia kate susah!!!

aku CUAK!!!!

dia yg pandai pun kate cmtuh perl lagi aku.. adeh..

smlm aku bg adiah..ngee~~

mak aku ckp x gntel bg adiah beday tddy bear.. pedulik per aku lg pn ari tuh g klcc mama yg kate nieh ok.. tp..


entah asalkan aku ikhlas...he.. dia ske... wahida pun suke adiah yg aku bg kt dier..hehehee... aku lagi epy tgk org epy sbb aku.. huhu bahagier...

tmbh2 lg dier..hehehe...


esk hari nuzul al-Quran..

aku rase mls nk g skolah sok sbb skola der wat program..

hmm..

klw nk g mlm leh ker hah x nk g pg..

sebb malm majlis bebuka pose ngan anak2 yatim ajk yg tetinggi je kene hadir..

aku lak buntu,,,,

aku nk g mlm je leh x siang aku nk study sket...huh

harap2 bleh n ckgu x mrah...



kami lah musyrifah!

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review