i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Friday, September 12, 2008

hari ni semua berlaku!!!! sejarah wat aku!!

diposkan oleh mya fathira tyrex at 9/12/2008 09:58:00 PM
yuhu~
IM Home...

skrg nieh aku dn kawan2 ku besame2 sepupu spepat ku menjalani TRIAL SPM!!!!!!
hiarkkkkk!! dush dush dush!!!!

td est.... hmm blh tahan rasenye soklan midyear skola aku lg dst tp serius!! aku bnyk wat mistake n too CARELESS!!!! ARhhhhhggh...
menyesal siot... yg not true aku g wat true mmg bnyk markah aku ilang sebab careless lah.. hmm btul ckgu james ckp aku nieh blh buat tp careless je bnyk.. haih syg..

TP X PE..... BIAR SALAH SKRANG ASALKAN KITA X WAT SALAH YANG SAMA MASA SPM NANTI.... HRP2 NIE SBGAI TANDA PRINGTAN WAT AKU SUPAYA LEBIH BERHATI2...


HMM..
smlam x bleh blah.. soklan sejarah... nsb bek papaer1 so blh la tembak .. tp TIDAK kepada paper 2!!!!! paper dua aku hampeh!!! aku takut r.. mane x nyerm awal2 lagi dh tanyer per tokoh2 renaisen tuh.. alih2 rupenyer Niccolo per tah n per tah nmeyer..
pas2 yg x bleh blah dia leh tanyer nyatakan penyata Razak ke 19++ aku bingung!! mmg r x smpt tgk bru sebelum exam tuh zahiddi tanye soklan yg SEBIJIK dlm paper tuh.. nyesal x tgk tp pe kah daya dia tanye mase ckgu nk bg ketas sej kalo tanyer awal2 leh gak carik....haih... mengeluh jelah nmpknyer..

AGAMA ISLAM...... aku tesilap bace soklan r.... aku terlalu PANDAI!
huh... realitinyer.... arrrgghhh!!!!! nad yg mnyedar kn aku,....
aku terkaku......
tp... aku di tenangi oleh nad...
huhu~ thanx nad...
wlwpn aku rase nyesal aku salah faham soklan.
betul kate ustazah lepas tuh... dia kate "lain kali kamu jawab jer semua soklan tuh"
aku mula terfikir boleh ker wt cm2??
blh kut dah ustazah kasi guide line..
aku pun tringat yg mr R pnh wat sume jer tanpa mengira arahan yg soalan suwoh..huh entahlah


HARI INI!!!
ckgu kaunselor dtg kelas aku semasa aku dan kengkawan ku berbincang pasal..... tuuut..... bermula dgn mimpi nad yg menggerunkan..

tetibe ckgu pnggil rahum,hanisah,saro,nad...

pastuh FATIN ATHIRAH.....

"ye cikgu"
"nah nieh.. ni borang PLKN same ader kamu nk atau tidak kamu isi jer borang nieh.."

aper??? aKU DPT PLKN???????
WHAT???

mata aku start dh berair..
nk ngis tp
tahan beb..
hU~~ MEMula cedih r pastuh ble dpt tau syaida pn dpt gak n tgk sume budak2 cute (serius betul) dpt plkn aku mula terasa sedikit terubat...
pas2 aku epi..
sbb aku myb akan dpt pengalaman n kawan baru kt sane...
aku betul2 harap2 aku,nad,syaida,huda, anem dpt kt tempat yg same... atleast kitorg dpt patner yg antara nieh lah kalo bleh... harap sgt2..
cuma aku risau...
mak aku r terima kabar nieh..
td pun nmpk mak aku
cedih jer..
siap nk anta suwat doctor lg sbagai tanda x leh g plkn..

aku lak.. x tau nk ckp per..
prsaan aku berbelah bagi...
nk g ke x nk? tp mmg kene g kn... entah aku cume risau tulang blakang aku yg xsembh2 lg dri kesakitan nieh.. i know sultan n Q pn risau same.. nk wt cmner mungkin salah aku gak sbb mse nk amik gbr kt air pancut depan koop tuh aku g angkat pasu pastu position aku angkat pasu pun x betul..
doctor pesan aku x leh angkat berat2... tp aku wat gak.haih.. yer r x kn kita nk suwoh owng lain angkt kang dorg kater per " dh pandai2 angkt.. letak r blik" aku x nk r dorg ckp cmtuh so aku korbankn lh kesakitan aku nieh..
padah esoknyer.. awal2 exam pepagi tuh aku dh x leh duk diam sakit blakang yg x leh ckp r .. huh.. sengal x leh duk dgn baik...

tp pd 11 september 2008 merupakan sejarah bg aku...heeheee bkn sejarah bngunan runtuh jer tau tp sejarah peribadiko0O hnye Qcimp jer yg berkongsi tp aku dpt lbh sbb... aku bersama bendahara huh.... hehehe sengal...mmg pun tgh sengal nieh...

bak kater photographer editorial board td "k bahagia?" smbil sgeh pndng aku.. adeh sgan aku.. x nh dia senyum cmtuh kt aku.. aiseh.. pstuh td tgh wat kje kt makmal komp tetibe iternet connected.. huh per lagi aku n wanna yg bersententngn ngn naim ngan kimi senyum smpai ke telinga r.. ptt r kitorg tgk diaorg sengih jer tgk komp... aneh2 jer...

pastuh diam2 rupenyer bendahara perhatikn aku dr blkng dia kate ni wt keje ker men tenet nieh? salah gune kuase nieh...
biar la.. pstuh aku,raja n wanna tanpa segan silu bkk gbr lee dong wook dlm tenet WAAAH HENSEMNYER!!!!! CUTE!!! ku tlah jatuh hati.. dia sungguh cute..aaarrr aku x dpt lupe.. kitorg punye keterujaan smpai munzir kate "eh bulan pose nieh... bulan pose nieh.." lek jer... kitorg siap bekompromi ngan ckgu liza lg tuh... sbb ckgu liza pun minat citer korea..hehehe....

semasa aku tgh sibuk melayan kesejukan pendingin hawa di makmal.. kengkwan musyrifku yg lain tgh sibuk wat bubur lambuk.. aku smpai jer.. dh mask dh cume dr pndgn aku nsk tuh blum hancur ngn sempurna n rasenye x buh santan lg tuh... hmmm.. tp x thn ble nek n astina merasa bubur lmbuk tu secara diam.. hahax DIORG X POCE!! cuti r.. x pe nk wt cmne kita org p`puan kn mmg der cutinyer wat per nk malu mcm aku gk...
hehe
k
Ph<3>

2 gosip:

SSA.K | miyu said...

aduh~ sama2 kantoi Sejarah! >__< nasib baik Pn Umi takde. Kalau tak, sure kitorang kne bantai kaw2 dgn dia. Dah tu, apa yg dia bagitau masuk, bulat2 masuk! DD: Kitorang je taknak bace betul2~ TTATT

Ada 2 minggu lagi. BERUSAHA SUME!! XDD

mya fathira tyrex said...

waa!!
kitorg lg lah x tau pape pun yg masuk.. tetibe dpt soklan tuh.. lg la x expect.. pstuh dh la syllibus kitorg x abh pun huh tegntung jer... y.y"

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review