i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Saturday, April 13, 2013

april

diposkan oleh mya fathira tyrex at 4/13/2013 02:18:00 AM
april adelah bulan ayng agak buzy jugak bg aku

uruskn upu la itu ini hanta itu ini..

ow yeah haque balik cuti mid sem hurey..

we had so much fun together! haha rindu dia..

td las g ikea mkn meat ball haha .. tercpai jgk hajat nk mkn mende alah tuh

haha daging kude? hmm.. setau aku lah kuda tu bkn binatang dua alam kan so if kuda dh sembelih dgn cara islam so sah lakan dr segi hukumnye? tak gitu.. so bg aku xde mslh la dr segi daging lembu ke  kambing ke kude ke... tp x pada haq.. haha dia x blh dging kude katenye "kesian.. yelah kude kan cute"
ok muke aku mcm ni =.="!

ikot msing2 lah..

td tgh tgk2 instgram.. tbe2 tenampak sorg ni dia blh dikatakan ibu mude sbb dia kahwin awal n umurdia pun still younger than me. so haa nmpk la di post pasal brg2 "brg keibuan" and fyi dia pun still student bljar kt kolej mcm2 kita2 ni... eceh "kita" lg ker bkn dh koje ke? =P

adekalenye tibe 2 aku terpikir mcm mane eyh klw dh jd ibu nanti.. mesti mcm2 preparation kne wat kn..
bg aku yg penting si suami kne mainkn peranan peting sbb siibu dlm keadaan x stabil terutama 1st trimester.. fuhhh..  dasyat tgk diorg punya alahan bagai..

tp ble tiap2 mlm ade yg tlg buatkn susu for somthing happy buat pasangannya haha spe x suke ilang rase letih pregnant...ahaaa..  teringat DR Sheikh Muzphar... dia siap masak lg tuk isteri trutama mse mengandung..
haihhh cair weh dh la ensem, sopan, bijak pandai, pandai masak.. sape tak cair ooiii~ ko ckp kt aku mak mertua mane x bagi green light utk menantu mcm ni ha.. haihh untung DR. Halina... UNTUNG SGT SGT SGT!
ok fine aku dh terbayang2 dh.. ahah verangan betul! tu la dah tepengaruh dgn bdk 2 la kot.. hahah...

haha anda bile lagi hahax

p/s: tringt kwn aku myra same course n umur dgn aku.. dh nak kawin dah 5 may ni same tarikh dgn amik jubah konvo aku lak tu.. ahihhh..... bestnyer! tahniah myra!



0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review