i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Wednesday, April 24, 2013

mrfrozen

diposkan oleh mya fathira tyrex at 4/24/2013 07:07:00 AM
pertemuan yg ku tak sangka..
berjumpa dgn dia.
ya
lama tidak bertemu..
masih lg dgn perangai kecomelan dia.
belum sempat habis berbicara. dia dh tau ape yg terlintas difikiranku.

telatah dia. masih comel seperti dulu.

pertemuaan kita mengingatkan aku semua kenangan lama.
kdg2 speachless
kdg2 tersenyum sendiri
mmg dulunya hubngn itu dsembunyikn..
tiada sy yg tahu
cuma hnye beberpa yg dpt hidu

mmg ramai yg bertnyakn kenapa
tp aku lbh sng diamkn diri.

kini msg2 dh ada jalan sendiri
dia dgn degree
aku dgn kerja

ye agak kelakar bila dia tau aku dh mulakan alam pekerjaan.
mungkn d fikrannya aku still bdk2 mcm dia knl dulu..

tindakkanya sanggup dtg lab physic di skola dlu semata nak brckp buat aku tersenyum.

such i miss those memories..my senior.
imissufrozen





0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review