i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Sunday, April 21, 2013

my new baby-ting

diposkan oleh mya fathira tyrex at 4/21/2013 01:27:00 AM
hi assalamualaikum
kali ni post myb agak panjang kut bkn pe saje nak test baby baru kitew nie..

hr tu kita bwk2 dia jalan2 dgn kwn kite.. so tgah try la..
tp bare in mind kita bkn jurugmbr eyh..

i try to get the pic as perfect as i can. haha  meh kita tgk ape yg bby i ni blh buat
ouh ye bare in mind juga eyh.. sy bkn nk menunjuk.. sekadar berkongsi ape yg sy blh kongsikan moment kami bersama
 :)
bkn menunjuk yer..-.-"


this antara first picture yg aku amik lepas beli cam. mse ni abah ajak makan kt kedai thai situ..
so aku prefer mango salad ni sbb lame dh x mkn teringt kt p.alam dulu suke belik lauk ni haha sbb msam manis.. uuu kecur airliur.... 

 ni pun masih berada di bangunan yg sama. actly situ byk brg2 antique yg di jual kt bangunan ni.. duit lame ni.. tah zaman aku dh lahir ke belum tah.. 



okey kali ni kita try 'colour selection on menu'  
so ni  bantal yg aku br je dpt seminggu  lps dpt camera *omji perlu ke mention?"
so kita try mcm mane selection on colour dia jadi.
b4 ni ade la dlm 2 ke 3 tahun yg lepas aku penah try nikon d7000 n aku tertarik dgn fx ni.
haaa nmpk x betapa lame nye aku  duk ngidam bende ni

ni cheese tart eh sorry blueberry cheese tart.
di sebabkan mak aku mengidam sgt so aku pun buat la kejap lagi 1 jam nk g keje baru nak wat kau tahu.. 
haihhh.. npk x betapa lipas kudung nye aku .. * perumpamaan yg agak disgusting okey!* 





 ouh ni gbr g port Dickson hr tu dgn haq.. 


 gbr sekitar tasik. mengunnakan sence or effect yg berbeza. 
btw mse nia ku guna aouto focus bkn manual







drama? haha kami mmg begitu *tgn ke bahu mata ke atas* gedik? ye sy akui.. 
facepalm.. :P





photogenic-kan haq ni? gmbr dia sentiasa lawa.. x mcm gbr aku y.y..
mase ni aku tuka effect.. aku pakai HI effect. cntik lakkn gbr nmpk flawless

eh pecaya ke kt pd?  heh x kuasa aku nk g PD semata nk amik gmbor.. klw bkn aku yg drive x pe..hehe mne2 pun aku ikot... haha penat la nk drive jauh2... 

ni kt mane ceteke ce teke klw tgk mknan mesti semua org tau kn. so x yh byk bce lg, meh kita cekidout..




ok time ni ^^ aku try guna manual focusing. under P so try adjust sendri.
effect bokeh dia tuh (gbr atas)

ni aku guna effect HI
actly effect HI ni lg sesuai utk gbr yg kebykknnye latar belakang putih. aku pnah bce dlm 1 blog respi yg gbr  dia cntik2. katanya, dia byk guna effect yg mcm HI ni utk gbr yg latarblkng putih plus if cake yg dia buat tu putih so nmpk lg fluffy la kan..

ha nmpk x gbr tu efek je lobeh... 
"haaa selamat dtg ke rumah sy.. meh jemput duduk meh"

 biela atin

 kami ni mmg suke bergambo gedik2-an. harap maklum




ni bercite2 rumah tangga la kot..  


cif khadam dah marah kat dapur hahaa.. hehe jgn marah haq.. :P


ni aku x igt dh effect ape aku guna.. tp aku suke jgk la effect ni.. x igt name effect ni ape=.="  





telan airliuq je la hampaa naa




jangan teliurr pelishh hahaha naseb bkn bulan puasa  hahah
jgn pulak bulan pose ko dtg duk tgk gbr ni


 haaa nmpk x gbr atas ni. ok nmpk kn gbr sebelah  x cantik sgt yg kanan tu cantik kkn?
so gbr knn actly manually kene chnge. x pakai aouto sbb aku lg suka manual.
tp ble x jd pakai ori jugak yg cantik.


haaa nmpk x gbr atas ni. ok nmpk kn gbr sebelah atas x cantik sgt yg bawah tu cantik kkn?
so gbr bwh actly manually kene chnge. x pakai aouto sbb aku lg suka manual.
tp ble x jd pakai ori jugak yg cantik.


ni gbr lain pulak ni officemate order utk team leader kitorg
sempena birthday dia.
happy birthday en nathank.







so, verily gbr2 ni semua aku x de edit. kecuali aku edit gbr yg ternampak aurat shja. itu tepaksa aku coverkn.. yela dosa tu klw org bkn muhrim tgk wlwpn itu bkn gbr kita.. kita akan ttp di soal knp x ttp aurat kwn2 kita punya gbr.. ha sapo ae nak jawab?  so pelish.. kpd kwn2 aku yg mane ade gbr2 aku yg ternmpk auratnye selalunya mcm lengan dan kaki.. minta sgt2 jasa baik korg edit gbr tu balik or crop pun boleh.. or delete pun boleh asal kn x menambahkan dosa... amin....

0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review