i will try MY bEST ... !! CAYOK2

Thursday, April 18, 2013

kecik ati

diposkan oleh mya fathira tyrex at 4/18/2013 12:21:00 AM
salam... aku actly terasa dgn sorg kwn aku. bkn pe.. bg aku aku mungkin anggp ape yg dia ckp tu sbg gurawan lah kot...
tp ble aku bls balik dgn mcm glk ketawa..
dia x bls pun...
marah ke dia?
aku wat salah ke kat dia..
sorry la klw aku gnggu....
aku xde niat pun.. yelah sbg sahabt yg dh lame kenal.. pnh lalui saat susah sng same2... aku x nk la lyan kwn2 sekadar pndang seblh mata. sbb aku tau kwn2 tu penting dlm hidup.
tp tuh la bile kita layan org baik knp org layan kita mcm nie ha?

aku minta maaf weh kalau aku ade wat ko terasa hati ke ape... xde niat pun dlm hati ni nak wat cmtu..
sebolehnya aku cuba layan kawan2 aku sebaik yg boleh.. minta maaf ye kawan kawan..

aku selalu tertanya soaaln tu kat dlm diri aku..
aku x mintak lebih pun. x mintak di puji, di sanjungi di belanja bagai..
biarlah  layanan secara baik seperti mana yang aku berikan kpd org tu..
ye aku paham ade qoute yg  kate what u give u get back kn..
tp i dont think i deserve that.. sbb what i gave i dont get back ah caner tuh?
so bese la...
dah name pun bdk kechik.. soft person.. cpt je air mata ni mngalir kat pipi mse nak tdo smlm
....
dlm hati aku jerit
aku rindu dia
rindu sgt...

rindu nak mengadu pada manusia tp x de tempat nak mengadu melaikan NYA.
hnya DIA je tau mcm mana perasaan hambanya yang lemah ni..
terasa diriku ini tak layak di pandang kerana perkara ape yang aku mampu buat bg membanggakan agamaku?
hmm...

tp apa daya. yg mampu aku buat doa yg terbaik buat dirinya dan aku?
insyaAllah.

countdown:
only 1 week to go. pray for my success dear!

hari ni hati meronta nak cakap:

"sayang boleh anta ayg pegi keje esok tak? kaki ayng cakit.. kene metatasal syndrome again kot..
 :'( penat la driving tak tentu masa ni... pleeeshh  " haha
eh ade ke yg nk trime ayat tuh ehh ahaa?

oke to mood mengada dah datang. ok wslm.






0 gosip:

 

nobody knows tyrex Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review